NOVINKY Z AVON MAREC

Posted by with No comments
Ako je už tradíciou, každý mesiac sa s Vami delím o novinky značky Avon, ktoré som mala možnosť vyskúšať.

Toaletný parfum Premiere Luxe

Zo sladkých ovocných a príliš kvetinkových vôní som už akosi vyrástla, preto som si chcela do zálohy (v prípade, že miniem svoj obľúbený z Mohita) zaobstarať nejaký ťažší prípadne drevitý parfém. Premiere Luxe obsahuje magnólie. jazmín. gardéniu, čierne ríbezle a santalové drevo. Dobre, v zložení sa nachádzajú 2 z 3 vecí, ktoré som uviedla, že v parfému už nevyhľadávam, ale tým začiatkom som chcela povedať len to, že nerada voniam ako cukrík. Napriek santalovému drevu, ktoré v parfémoch milujem mi aj tak nakoniec parfém nesadol. Čierne ríbezle takmer prebijú všetky ostatné zložky a parfém mi v konečnom dôsledku pripomínal fialové Airways, ktoré síce milujem, ale ako vôňa nie sú práve to pravé. Avšak po vyprchaní je to o minimálne jeden level lepšie.





Toaletný parfum Rare Pearls

Po prečítaní si zloženia tohto parfému som sa rozhodla dať ešte jednu šancu nevinným vôňam. Obsahuje magnóliu, ružové drevo a moje obľúbené santalové drevo, ktoré ma presvedčilo o tom, že ho chcem mať doma. Vôňa síce je romantická, ale nanešťastie to opäť nebol zrovna parfém, ktorý som hľadala, čo ma trošku sklamalo. Vôňa sa mi hodí skôr ku starším dámam.












Tužka na oči Colour trend

 Pretože zbožňujem linky a jar sa nám práve začala, čo znamená, že farby budú v mojom živote pravdepodobne zohrávať dôležitú úlohu, rozhodla som sa zaobstarať si pastelovo modrú tužku na oči. Mám rúž v rovnakom odtieni, s ktorým to pravdepodobne nebudem kombinovať, preto neviem, prečo som to napísala, ale každopádne sa makeup s touto tužkou určite objaví na mojom instagrame.


Matné očné tiene Quad
Toto je už moje 3. a 4. balenie! Quad tiene jednoducho milujem, pretože sú pekne pigmentované, dobre sa s nimi pracuje a balenie je na cesty úplne perfektne spratateľné. Obrovskou výhodou je aj zrkadlo, ktoré je súčasťou balenia. Nakoľko som sa nevedela rozhodnúť medzi farebnými farbami a niečím neutrálnejším (skôr jesenným) rozhodla som sa pre obe varianty. Makeup s Quad tieňmi môžte tiež čoskoro očakávať na mojom instagrame.

Zmatňujúci krémový make-up Luxe
A nakoniec to najlepšie, to čo ma najviac prekvapilo. Tento make up je niečo iné, na čo som bola doposiaľ zvyknutá. Nie je tekutý, ale krémový a zmatňuje, takže nie je potrebné ho zapúdrovávať, Je ľahučký, takže ho na tvári ani necítite. A čo sa krycej schopnosti týka.. To by som nazvala ľahkým až stredným, takže pokiaľ je vaša pleť bez breakoutov, určite ho odporúčam! Minimálne na cesty, keď potrebujete šetriť priestorom v kozmetickej taštičke, prípadne na dni s minimalistickým make upom.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára